första dagen i skolan


Asså jag vet inte hur jag ska beskriva hur det känns är rätt blandande känslor både bra och dåligt.
Fick iaf träffa mina klasskamrater och det va trevligt:9 iaf att träffa vissa hihi

Vissa ettor är bara usch och bläääää fattar inte hur man kan gå runt så..

Fick dans och danska i mina val hihi kuuuuuul

Idag ska jag rida om vädret tillåter det och hämta en ny bok hos ania:) har ju redan läst ut den andra jag låna för två veckor sen typ.. aaaaas bra. längtar till serien börjar:P


Kjoi jag finns alltid här för dig om du behöver prata<3

Tinna,Joanna&Lilja ni är saknde

Slelin du är en klass för sig<3
Ingen får mig på så br humör som du gör.
Vår vänskap blir bara bättre och bättre<3
Jag Älskar dig så<3


image61




Kommentarer
Postat av: Slelin

Jag håller med dig mitt hjärta jag älskar dig

2007-08-21 @ 15:18:58
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Kjoi

Aaw, tack gumman.
Jag finns här för dig med.

2007-08-21 @ 17:05:20
URL: http://kjoii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0