Fundersam :(

Bilr så jävla arg. 90 spänn rent åt skogen det hrä ska ni få fan för. tro inte jag ger er 90 kr sådär utan vidare... Nej jag ska ha varenda öre tillbaka och får jag inte det ska jag genast byta opratör...
Hatar Halebop förtillfället..

Igår va jag en sväng hos slelin innan jag åkte till stallet. va helt skönt att va där själv igår. fick tid för mig själv lite och kunde mysa lite extra med rocket:)


Idag ska jag va med Prahlan ska sova hos henne inatt :) myspys
Skulle egentligen på hemligt uppdrag men det verkar som det inte blir av.
Inte alls min dag idag...

Prata med Ania igår:) hihi så härligt att höra din röst ingen. va alldeles förlängesen.
men i helgen ses vi iaf :):)


Vet inte riktigt hur jag mår idag. mådde super i morse men dagen bilr bara värre och värre.
WHY?
Trött på att inget blir som jag vill.

image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0