I EN TANKE



Funderingar hit och dit. Homör som går upp och ner. Hjärta som spricker och läks.
Ibland undrar jag varför jag reagerar och blir lite sur för saker jag inte ens borde oroa mig för. Men är väl rädd jag ska förlora det jag håller mest kär.
Vissa personer i mitt liv klara jag mig inte utan just nu.
Ibland har jag svårt för att visa det men jag hoppas ni vet.

Igår va jag och red tsm med Emma. Gick bra för emma men inte alls bra för mig för min cepe häst är alldeles för stark:( Jag menar om jag inte ens kan rida va fan ska jag göra då? blir så trött på att allt går emot en.
Sen sov jag hos Emma. Nancy kom också och sov över:P myspys men jag va så sjukt sliten så jag somna typ direkt. Sen prata jag lite i sömne :P

Idag ska jag förhoppningsvis till stallet och få rätt på hästen annars ska jag ut och gå min min älskade Slelin<3 Sen träffa Ania en sväng:)
Sen ja vem vet vad som händer sen?

Träna träna träna hela helgen lång

Mammi&pappi åker till brantevik i dag :( men men bara bort över helgen :)

vill bara att det ska bli lunch så jag kan åka hem. Är fruktansvärt trött..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0