Nu är det sommar nu är det sol

nu är det hum hum i hagen
där ligger lisa med öppen kjol
med lilla bertil på magen :)

jag vill ut i solen och sola mig.
Längtar som bara den till helgen. och hoppas att vädret håller i sig.

Igår va jag hos slelin en sväng innan jag körde till stallet. Kjoi va också där:D wiiiiie
sen va jag i stallet emma träna jag orkade inte rida för det va för varmt.
Oh jag vet jag måste säga till men ibland är jag nog försnäll..
men du borde ju ändå förstå att du tar upp all min tid...

Idag blir det träning efter jobbet sen funderar jag på att sola.
blir nog att träffa kjoi och slelin en sväng ikväll. jag och elin skulle iaf ut och gå:)

Idag ska jag och pappa äta på aptiten här på vårdcentarlen:) oh det är kötfärslimpa med sås och potais.. faaan vad längesen jag åt det.. det är så sinnes gott.. Elin du kommer väl ihåg köttfärslimpan vi fick på G-hill.. mumsfilibabba.. denna är till och med bättre hihi

Jag längtar till jag ska börja sjunga ingen. hoppas verkligen du börjar också. för det hade varit sååå härligt att få träffa dig en gång i veckan.. Hade fått mig att må bra för det är du helt klart bäst på.

jag vill ha heeeeeelg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0