Ultimate


Var tog solen vägen?
Hatar att vakna upp till en tråkig grå dag.
idag ska jag på kalas hos min kusin:) inte jätte kul men ja får åka dit en sväng och va trevligt:) Ska nog träffa Målla ikväll...
Annars blir det tävling imrogon med Emma:P debuten med starlight simon :) hihi

igår va jag med Elin :) först träna vi sen handlade vi på kvantum sen hem käka senträffades vi igen va hos rasse och kolla på pippi:) jätte braaaaaa
sen skulle dom tvunget ut till spökhuset... men jag och elin låste in oss i emils bil och vänta på att dom skulle komma tilbaka.... lite rädda va dom nog. värsta äckliga huset med en sann historia at där spökar för familjen som bodde där lämna allt och flytta....p g a att det spöka.... såååå läskligt

Funderar på att lägga mig i soffan och kolla tv en stund sen träna och kanske sola:P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0