Dansa är livet

Man känner sig som en ny människa efter ett pass dans med underbara nettan:) Igår och idag va helt sjukt kul som vi har flippat och dansat röven av varndra okej kanske inte av nettan och anna men ja man kan ju alltid försöka..hahahah
Jag vill dansa nu och nu och nu och nu alltså hela tiden. (fast måste tillägga det är sjukligt jobbigt) But I lööööve it.
Min söta Kjoi va ju och hälsade på idag också... LYCKA:) va på tok förlängesen jag såg dig hun.

Ikväll blir det skiva klart ett arbete sen slappa och kolla vänner andra avenyn och sen det bästa av allt desperata hemmafruar. (okej inte bättre än vännern men ändå:P)

Jag och Slelin slet som djur igår *host* för att komma på melodin till råttan max men ja det gick bara ej. fast egentligen borde vi få diplom för alla barnlåtar vi kan..hahaha





nu måste det pluggas för fulla muggar för min del.

Take Care

Kommentarer
Postat av: slelin

hah ja verkligen :D ett guld diplom

2007-12-04 @ 20:08:39
Postat av: Tinna

Heej älskling!! Som jag saaaaknar dig! Men det är bara 99 dagara tills jag kommer hem o då kan vi ses alltid

2007-12-05 @ 00:43:27
URL: http://mxtinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0