Extremt sliten

Igår va jag med Elin:) sen kom malin och emma och hälsade på oss:) så spelade vi kotte:P jag och elin förlora men det va ju bara för dom andra fuska:) hehehe
Sen hämtade vi joanna i höör.
Gick hem vid 2 tiden ringde anna då sov hon men enligt hon själv va hon på lindex. haha hon är så jävla rolig snacka om att vara yrvaken:P

Idag har jag bara legat hemma och softat framför tv och datan. har ingen motivation att göra något.
samlar krafter inför imorgon.:)

Prata med min kära Tinna idag på msn:) skönt att höra att allt va bra med henne:)<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart Skönt att få prata med dig också älsko♥

2007-12-31 @ 06:19:38
URL: http://mxtinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0