trötter

idag är ingen bra dag är såå sjukligt trött. Alla i klassen är helt trötta idag. och träningsvärk har jag också efter dansen igår.
Om 99 dagar ska jag få träffa min älskade Tinna igen.. Är rätt länge tills dess men ja det är ju iaf mindre än 100:) hahaha

Slelin din lilla spätta. Vad skulle dagen varit utan dina samtal men igår va det kattastrof för vi prata bara en gång haha mkt konstigt för att va vi men ibland är man i en svacka:P

Idag blir det städa på rummet köra till netto och handla julmust och nötter. Nötter får mig att tänka på tinna för hon älskar dom lika mkt som jag:) Sen kan man ju handla julmust 4 pack för 19 kr åp netto vadå rena rama paradiset.
Jag är beroende av julmust. I just lööööve it :)
Får hoppas att slelin vill hålla mig sällskap ikväll:)

Måste bara nämna att Ania va så sjukt duktig i söndags på konserten. Ni som ej såg det missa något mkt bra:)


where is the love? 



Kommentarer
Postat av: tanya

du är för söt haha =)

2007-12-06 @ 11:10:20
Postat av: tanya

laa

2007-12-06 @ 11:10:58
URL: http://taaanya.blogg.se
Postat av: Ania

Aw tack! Vad roligt att du tycker det!! :D

2007-12-06 @ 17:00:36
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Anonym

Vem fan kallar du räka?

2007-12-08 @ 02:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0