Ahahahaaaaa

Poooooojkar Maaaaaaaat
yo yo yo yo yo

Det här ska han få fan för.


Han borde skjutas!
nej änu värre han borde mördas!

det där är ektoplasma det är en from av snor
SNOR
SPÖKSNOR

OOOOOSTKAKA

Nej nu vill jag har julbord
men Leif då! Jag han har druckit lite glögg

nu är det bra.
 nu är det dåligt.
nu är det bra.
nu är det dåligt

Nu reser jag.
Jag ska åka hem till pappa för han är mkt snällare än mamma.

Men lotta vad är det du gör?
Han kan väl fyfarao få simma lite.

jag kan viste cykla
i smyyyyyg

BAAAAJS

men fy skäms mormor man får ju inte säga farao

Farbror Melker vet du vaaaaa?

Hemma på våran gata i stan
där bor en mamma och hon har jätte många barn

näää men vilken latjo liten pryl..

äta myror!
Ja det kittlar stört skönt i kistan

lung cherifen
hon är säker gamla bettan



haha ojojoj
för jag har mitt glada barnasinne kvar
 har ni erat glada barnasinner kvar?




Kommentarer
Postat av: Slelin

Ja för jag har mit glada barnasinne kvar, men har ni erat glada barna sinnekvar? JAG Älskar DIG

2007-07-11 @ 18:52:01
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Ania

Vilket roligt inlägg! :D ASG!

2007-07-13 @ 21:14:31
URL: http://anias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0