I know how I am


Jag är inte den du kan ringa när det passar dig
Inte den som finns där om inte du finns där för mig
Inte den som fjäskar för att bli omtyckt


Skratt förlänger livet är det sagt då förlängdes mitt idag
Först när elin ringde och inte ville lägga på när det kom en patient
Sen den roliga tanten. hade ni träffat henne hade ni med skrattat hon är helt rolig:)

Slutar klockan 3 idag:) Kajsa tar telefonen sista timmen... TAAAAACk

Ska hem och fika med mamma:) hon fyller ju år idag wiewiewie
sen blir det att träna ikväll
det ska bli skönt såååå skönt

Imorgon ska jag rida:) kanske träna lite efter jobbet också:)

på fredag kommer löööööönen :) då ska denna flicka shoppa loss som fäään :):)

längtar tills jag ska tattuera mig:) om jag vågar. ingen som är sugen att följa med och göra en själv?

Hate me today.
hate me tomorrow

Kommentarer
Postat av: jooana


om ja lyckas spara mina pengar (haha) hänger ja på till tatueraren babe!

2007-07-25 @ 17:26:16
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0