LÄS

 Det finns en blomma vit som snö,kan ej vissna, kan ej dö.dess namn känner du nog igen

trofast vänskap heter den.





6 e en siffra,
6 kan va bra,
6 kan va roligt,
6 ska man ha




Du är så snäll och rar
Du är den bästa vän jag har
Min bästa vän kommer du förbli
För ingen har så kul som vi
Vi hittar alltid på en massa trams
Och om vi bråkar blir vi alltid sams
Du är den bästa vän jag har


Killar killar killar...Vad gör de annat än pillar?
De låtsas söka tröst
Men egentligen vill de bara klämma på ens bröst
De är romantiska och kommer med rosor
Men är de inte nöjda förrän det fått av ens trosor
Det är som en ren reflex
Att de genast tänker på sex
Man blir så kär
Men tyvärr är alla lika som bär
Kommer och sårar
Och vi drunknar i tårar
Men vi återuppstår
Och ni killar våra hjärtan får
För det är faktiskt killar
Som vi här på jorden gillar






Drömmer om brännvinDrömmer om ginVakna på morgonenFull som ett svinKliver ur sängenRamlar omkullHur fan kunde jagBli så jävla full






Gud som haver flickor kär,
se så stygga pojkar är,
vart jag än i sängen vänder,
är dom där med sina händer,
Om dom dina trosor tar,
har du ingen oskuld kvar.




Kärlek: för stor för en
för lite för tre
lagom för två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0