Överraskningar&Besvikelser


I fredags åkte jag Elin&Joanna till Åhus :) Hade en mkt trevlig resa dit tsm med er fast slelin va lite irriterad på alla som körde som fittor..hahaha
Väl framme gick vi till rasses husvagn och korkade upp.:) sen sjöng vi hejar ramsor till gubbarna som spela bål.. Kjell och Kaj va några av dom :) och självklart kunde jag en rolig sång om båda dom namnen ;)
Sen bar det iväg mot den ena parkeringen där Några hörby vänner va:)
Resten av kvällen bestod av en del glädje men en hel den besvikelser också..
Personer förändrar vissa till det bättre andra till det sämre.
En del finns där i alla lägen och andra inte.
Har aldrig kännt mig så besviken som när pappa hämta mig på natten för jag orkade inte med Åhus längre..
Fast innan jag åkte kom iaf en ängel klädd i vit klänning tillbaka till mig.
Tack Slelin<3 Alltid Du&Jag

Min nyfunna vän Kjoi dina medelande värmer när allt känns kallt.<3

En jag vill skicka dagens ris till är han i åhus när jag skulle beställa mat tsm med Joanna. Du är den värsta människan jag träffat och du visste precis var min ömma punkt va och fast jag ej känner dig så sitter dina hemska ord i fortfarande. Tack för att du trampa på en som redan ligger..



Lördagen&Söndagen va helt underbar. Umgicks med min Älskade Äna och hennes helt underbara moster:) Tack för 2 mkt trevliga dagar tsm med er. ni fick mig att glömma bort det jag mått dåligt för hela veckan.

Nu har jag en HEL vecka framför mig med inte det mest roligaste jobbet precis men men jag får väl stå ut.

Ikväll ska jag träna eller gå en lång runda får se vad som lockar mest.

Kommentarer
Postat av: Kjoi

Du är värd att må bra Sanne.
Varje ord jag skriver till dig ska du ta till dig.
Tycker inte om när du är ledsen.
Du ska veta att jag verkligen bryr mig.
Mina ord ärinte tomma, utan fulla av betydelse.
Jag finns här. Pussar <3

2007-07-23 @ 17:45:15
URL: http://kjoii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0