Regn regn och åter regn

Lyckliga gatan den finns inte mer

Igår va jag med Emma och kollade på hennes syrras nya valp.. naaaw fy fan vad säg hon va.. Lilla Maja.
Melvin bara precis ner mitt hår. han är ju inte den lilla hunden heller..
Emma & Melvin lekte och jag och janette skratta :)

Idag blir det träna efter jobbet sen ska jag rida om vädert blir bättre.

Längtar till Lönen kommer då ska denna flicka åka till stan och handla massa kläder:)
Sne ska hon tatuera sig också fast inte förrän till höstan :)
Lääängtar fast är lite rätt också ;)

Fick mess från min underbara Lilja igår. Oh vad jag saknar henne. Nu är hon på island tsm med andra lilja som jag inte fick träffa när hon va i sverige:( superirriterande

Slelin du är min favojiträtt <3 :)



Varför ska vissa misstolka allt?



Vissa vänner har man föralltid & vissa har man för en stund<3


image45 (360w x 480h)image46 (500w x 667h)250047-48 (400w x 300h)250047-43 (120w x 120h)

Kommentarer
Postat av: Slelin

Jag älskar dig min finaste vän

2007-07-24 @ 12:23:26
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Slelin

Jag älskar dig min finaste vän

2007-07-24 @ 12:23:38
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0