Thanks for the memories


idag är ingen bra dg haha är så bakfull så ja vet knappt vart jag ska a vägen men men.
Va i Hörr igår med Emma Sandra Nancy Petra hennes kompis stina och ad :) mkt trevligt vi festade först hos ad sen hem till glenn.. alla i göterborg heter glenn!

Ikväll ska jag va med mina älsklingar :)<3 Joanna Tinna & Elin wiewiewie
Vi ska ut och äta för Tinna fylla år i onsdags :) sen vet jag inte vad som är planerat jag ska iaf inte dricka en dropp jo läsk möjligtvis:)

Rocket är halt så gick inte att rida idag fast tur va väl det. hade nog varit tygelfylla annars på häst:P för där är ju ingen ratt ahaha

I hate how much I love you
And I hate how much i need you

image55


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0