Ge mig sommar

Igår va det 3 år sen Rikard lämnade oss:S
saknaden är minst lika stor om inte större för det känns som
jag aldrig ska få se han igen.
men man kan ju hoppas på att det finns en himmel där vi ska ses
alla igen när vi gårr bort..
Du finna alltid i våra hjärtan min vän.
I love you<3

image30



Igår va jag med Jenny&Helena:) Men innan på dagen va jag och mamma på nova och hanlade lite student kläder. jag menar kan ju inte gå i gamla trasor när vi ska på student:P Jag köpte en as cool grön klännig på gina:) mkt nöjd är jag<3

Förlåt E,
 men ja du vet ju att ibland tänker jag min inte
för och bir bara sur .
 Men som tur är så prata vi ut om
det sen på kvällen. hihi bästaste <3





Varje liten sak som du gör.
Varje litet ord som jag hör.
Får mig att förstå att vänskap är det finaste någon kan få<3



Nu har jag och Joanna precis varit ute och gått:)
 härligt härligt men svettit ;)
Du är helt underbar min ängel<3
Nobody is like you<3
I love you

Kommentarer
Postat av: Slelin

jag älskar dig!

2007-06-06 @ 13:47:18
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: jooana

alltid vi hjärtat !!!!!!! :)

2007-06-06 @ 19:54:57
URL: http://yooa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0