Gooooood :)


Vaknade kl 7 imorse skulle köra mamma och pappa till bussen. Dom är ju i italien nu:S jag vill också juuuuu
Sen hem och somna om. Vakna vid 11 med två mess från min sötnos slelin:)
Sen fick man gå upp och kvaft är det verkligen ute.
Sen kom Prahlan en sväng och så hämta i en bil. sen hem till emma sen stack vi till stallet. emma skulle rida jag och elin gick rndan.. puuuuh vad svettit det va:) sen fick elin rida lite också:) hon va såå duktig som vågade:)
Ska snart åka ut till min lilla pålle också:) hoppas det inte blir någon åska för då vågar inte sanne rida..hihi
Ikväll är inget bestämt.
Kanske kör till k-stad redan idag

Midsommar ska jag fira med mina släktingar:) ska bli sjukt kul:) alltid lika roligt med dom..:)
image49

Jag njuter efter jag köp mig den här ;)

image50



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0