Sista veckan i skolan

Ja iaf för den här terminen:P Nu ska mina änglar lämna mig:S men men träffar ju dom ändå. prata med Slelin i morse knappt ladda är hon:P Skattjakt idag ju. Oh jag ligger hemma fick solsting i lördags så har mått pyton sen dess.
Men måste till skolan imorgon för annars får jag ig i individuelltval och det vill jag ju inte ha. Malin min drama lärare ringde mig och va lite små sur men jag kan ju ej hjälpa att jag varit "sjuk" ;)

men men får dit imrogon och se hur det går.

Hatar min jävla allergi kan ju knappt va ute från ögonen börjar rinna och näsan kliar och ja skit också...

Denna dag vill jag ge en extra kärlekshälsning till 3 helt underbara vänner.. sheeeet vad jag tycker om dom(L)
















Kommentarer
Postat av: Tinna

Aw sanne mitt hjärta va du är föör go!!! älskar dig som tusan! jag vill bara säga att sheeeet va jag tycker om dig med.. Du o jag<3<3<3

2007-06-11 @ 17:30:35
URL: http://www.lindgrenracing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0