Summer days


Fy fan vad underbart väder det är:D har preci tvättat bilen i shorts och bikini och svetten den bara rann haha snacka om värme:P och klockan är bara 11 wohoooo jag kommer dö idag på studenten. ska ha svart på mig.. men men det löser väl sig...älskar man svart så gör man:P

Igår låg jag i trädgården och sola nästan hela dagen:) skööönt sen va jag och elin ute och gick en runda sen hem till henne och kolla på film:D

Nu tror jag nog jag får lägga mig i trädgården och sola lite till:D

Joanna fan vad glad jag är för din skull det behövde du verkligen:)

Slelin <3



Kommentarer
Postat av: Slelin

Sanne.. <3

2007-06-10 @ 14:46:11
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0