If I could turn back time


Oh va på g-hill igår och kolla på dramat:) såååå mysigt men det va kanske ingen höjdare men det är liksom stämningen och folket som är där som gör en glad. Marike du är faaan bäst sheeet vad glad jag blev när jag såg dig. Din kram värmde såååå:) Det va underbart att tillbringa denna stund tsm med Lilja<3 she is sooooo wonderful(L)
I want to turn back time and go back to 9th grade it was the best time in my life...
Att du har satt sånna spår i mig det är helt sjukt. Ska kolla på fredag igen tror jag:) då ska förhoppningsvis min lilla slelin också följa med:) :)

Missa bussen idag så får bli hemma skulle egentligen till danmark med klassen men ja som sagtjag får bli hemma. ska ta på mig mina träningsskor och promenera hem till Elin Nilsson nu hade jag tänkt:P ska bli sjukt skönt...


MISSING


image29



image28
Världens bästa människa.<3

Kommentarer
Postat av: Slelin

sAKNAR

2007-05-30 @ 21:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0