Magiska stunder :)


Helgen har varit underbar. För det första va det lååång helg så jag hann med extra mkt.. :) I onsdags va jag med Anna :) vi va med Memz också..wiiie sen när jag och anna skulle gå vidare så mötte jag min underbara Fiffi:)<3 såå söt hon är och full va hon också...

I fredags va jag med kvinnorna först hos kim sen hos pärsan sen hos slelin:) sov bredvid min slelin den natten. Hon va själv hemma helgen så på lördagen kom joanna nyknullad och rosig om kinderna och livade upp det lite. fast sen försvann hon igen för hon skulle ju jobba:( så jag och slelin fick klara oss själva igen så detblev en dusch sen sminka sig och sånt hos slelin:) så börja vi festa:) sen trilla den ena snyggingen in efter den andra.. först kom mitt ena barn Amanda lundmark ens egna lilla knark:P lika snygg som vanligt sen kom oysen och sen erika.. Sen kom hon jag saknat såååååååå mkt. Lilja Runarsdottir Oh så glad jag blev av att se henne<3 Hon&Jag(L)
Så stack vi till Olle och där vänta lilla hetingen Ania också:) haha hade en mkt trevlig kväll vad jag kommer ihåg.. Haha Älskar mina änglar sååååååå och tillslut kom joanna och sa hej också:) kvällen kunde ju inte bli bättre eller jo en sak men det skriver jag inte här..hahahaha men tjejer ni vet vad jag menar. Jag går ju helt på torka nu..hahaha
    




Älskar mina vänner ni gör livet värt att leva(L) PUSSSSSSSSSSSSSSSSS<3


Idag skiner solen och jag har solat som faaaan men usch va sliten jag blev nu.. Ska ringa älin nu och se om hon vill gå med mig :D
 

Jag tror vi har bildat en liten trio eller vad säger ni kvinnor? Slelin & Joanna....... you make my day<3

Kommentarer
Postat av: Slelin

helt klart <3

2007-05-21 @ 18:30:16
URL: http://slelin.blogg.se
Postat av: Ania

Oj vad glad jag blev nu....

2007-05-21 @ 18:47:47
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: jooana

du är underbar mitt hjärta !! :D

2007-05-21 @ 18:56:17
URL: http://yooa.blogg.se
Postat av: Fiifffiiiii (:

ääälsk , haha! har inte kollat din blogg förens nu! ;P
sådär full va jag inte, lite bara (:
<3 älskar dig mitt hjärta

2007-06-29 @ 00:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0