I want to break free


Aaaanna kom tillbaka och klia mig på ryggen. för det va ju sååååå skönt:)

Sitter i skolan nu och har precis haft prov. gick helt okej. har data lektion nu jag och anna ska göra ett arbete om kontorslokaler.. kanske inte så jätte kul men ändå helt okej.
Idag ska jag och min älskade slelin leka. vi har ju inte träffats sen i söndags..:O va fan är det som händer hahah

Va fan är det som händer alla flyttar hemifrån. Elin,Joanna&Kjoi sheeeeet bara lilla jag som bor hemma snart känns det som.. men men det blir ju billigare så hahaha

Längtar till helgen:) Ska bli kul va ett tagsen man träffa dig. fast har kul varje kväll när jag pratar med dig i telefon du är helt sööööt.


Dagens:
För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

Kommentarer
Postat av: Analicious

ska elin, joanna & kjoi flytta ?? vart då ?? vem elin ?

2007-10-03 @ 18:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0