love changes everything


Idag va dte en kort dag i skolan.skööönt hade bara dans sen hem men fy fan vilken tur jag och alex gick ner till stationen:) Du är för söt snäckan. och tanten bredvid oss va lite väl snackeglad hon. hahaha

Sen blev det hem kolla lite på våra bästa år sen gjorde jag mat fick as ont o magen jag får inte dricka nu alls. För då kan det bli värre. Men men lungt för min del ska hålla igen nu och fokusera på träning istället.
Sen plugga jag på mitt prov som jag har imorgon. kan det typ men ja måste plugga lite till.
Sen blev det en powernap;)
Sen ringde j
Nu sitter jag här ska snart plugga igen tror det blir det resten av kvällen.
Väntar på att min människa ska ringa...:)

ja just det pratade med Jenny innan också men får bli någon annan dag nu i veckan vi ses för blir lite snäft med tid.


Now I'm leaving you
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0