Meningen med allt


Oh mitt hjärta är helt bra igen.. Fan att ett djur kan göra att man känner sig hel igen! Rocket du är det bästa som någon sin hänt mig att få se dig gå runt i din hage idag och komma springandes mot mig när du hör min röst är så att tårarna kom fram...
Du säger inga ord med ända säger du så mkt.. Ingen förstår om dom intehar upplevt det själv...
Måste rida imorgon :)

image88


Annars har dagen varit okej fast har mått katastrof i magen spydde när jag kom hem.. Jävla magkatarr!
Så det blir inget kul för mig nu dom senaste veckorna framöver..:(
Snart ska jag och elin åka ivg över en helg:) MYS
tror det behövs. rensa våra tankar och bara va

Känner mig helt tom ibland. Vad är det som händer med mig.. Jag orkar inte!
 Vill inte va en sån som skriver för att folk ska tycka synd om mig för det bryr jag mig inte om. men det är något som händer. Men vad och varför vet jag ej:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0