Vårkänslor :)

Åkte till skolan i morse men belv en snabb runda inom anna först så vi miss första lektionen men va fan gör det:P Nu sitter vi vid datan och har arbetsmiljö och säkerthet ska ehentligen skriva praktikplatsredovisning. Men det får jag göra på torsdag på jobbet. Finns ju en del man måste fråga dom om.

Igår va jag hela slut i min kropp men fick ta mig i kragen och ut och gå med fi & slelin men sötnosen fick ont i benen så jag och babyboo fick fortsätta själv. sen gick vi till pia och stefan och snackade lite skit:) loooove them:)<3

Längtar som faaaan till helgen ska bli en toppen helg. fredag hem till Nathas mamma och mysa och kolla sexleksaker.. wiiiiie:P Hade velat ha min lilla anna med mig för vi är bäst på sexparty:):) hahaha
Sen på lördag ska jag ÄNTLIGEN ut med mina äääälsklingar. Så passa er för det kommer komma ett kärt återseende:) TRION IS BACK<3<3

Allt känns så jääävla bra nu tar snart studenten har fått jobb i sommar ska åka till dompan med slelin i oktober har en underbar älskling. Vad mer kan man begära<3<3<3

VÅÅÅÅÅRKÄNSLOR eller vadå?

Dagens igår: oh jag har fått nya blommor
jag och elin bara tittar på varandra..

Kommentarer
Postat av: Tinna

Älskling!=) Det blir ju inte bara trio på Lördag för jag är ju också med i bilden nu! Vet inte vad det heter när man är fyar men skit samma ska bli kul iaf:D Älskar dig

2008-04-25 @ 12:02:23
URL: http://mxtinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0