Lättnad

Kändes så skönt att prata ut med dig igår och äntligen visar du lite känslor. Jag försöker glömma dig och det börjar gå bättre. Fast vill ju inte glömma dig helt vill bara att kärlekskänslorna ska försvinna. Jag älskar dig och det kommer jag nog alltid att göra. Men det är något jag får lära mig att leva med.

Sånna roliga historier man hört idag om vad det första va folk tänkte när dom vaknade i mosre och hela sängen skakades:P Så konstig dagen blev pga av detta men ändå rätt spännande. Fast händer det fler gånger vad gör jag då? Jag är livrädd för sånna här saker. haha ja jag blev nog helt omtumlad i hjärna efter detta:P så som jag rysste i sängen.

Ikväll vad händer ikväll?
Elin är i malmö
Rapunzel ligger och sover
Ania är i mariannelund
Anna är i eslöv
Tinna är hemma i sitt hus

Och här sitter jag och hoppas på det ska komma något intressant jag kan göra ikväll.




Nyfiken på dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0