Merry Christmas to you


Godjul alla mina underbara vänner och folk jag ej känner:)

jag bara älskar julafton. kommer nog aldrig komma ifrån det.:)

Tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man liten
Tomten jag vill ha en rikig jul
väntan och hopp vad man är nyfiken
tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man är liten
Tomten jag vill ha en riktig jul
jag vet att du inte gör mig besviken :)


Imorgon blir det party party:) och fy fan vad det ska bli kul:D Jag och mina änglar ska till jägers och dansa av oss all julmat till perikles och dj.. kanske blir en och annan sång i fiskepuben där det är kareoke :D wiiiiiie

Kommentarer
Postat av: jooana

rapunzel & rosalin är på G igen imorgon ;-) haha saknar dig min lilla underbaring !!! <3<3

2008-12-24 @ 13:53:23
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0