what's wrong with me?

Fredag....
Jaha vad händer idag då?
hmmm ja du den som det visste. Jag har ingen aning längre iaf jag får väl helt enkelt se vad som erbjuds längre fram idag. Tycker att Ania kan komma hem och vara extremt partysugen:D nu när hon äntligen ska stana i skåne ett tag.:)
Helgen förövrigt ska jag bara ta det lugnt så jag inte är helt slut på måndag när jag ska jobba.. lite nervös är jag inför det men hoppas det går bra:)

AnnaPaulinaNordström dig har jag förlorat kontakten helt med känns det som. Nu när du blivit kärström;) I miss you my friend<3

Igår jobbade jag i en och en halv timme sen ringde jag min kära Rapunzel. den lilla räkan hade varit hemma hela dagen:) Så jag cyklade dit och sen drog det hela igång:P Mongonas afton. hahaha vi är bra knäppa ihopa hahaha

Det jag såg i bilddagboken gör nog mkt att jag inte är på bra humör idag.. Så förlåt till alla er som kommer få stå ut men en lätt irriterad sanne idag. men förstår inte hur allt hänger ihop. är du så jävla lycklig egentligen? just idag så ..... jag dig!!!
kändes som mitt hjärta gått i tusen bitar.....




Kommentarer
Postat av: jooana

jag ska skaffa oss ett par krågefötter som vi kan trippa runt med, jag lovar ;-) hahaha.



och du, allt kommer ordna sig ! jag finns här för dig hela tiden, det vet du rosalin! <3<3

2008-12-19 @ 12:48:18
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: jasmin

Hallå party pinglan =) la till dig på min blogg hoppas att det e lungt =) Hoppas att allt e bra med dig puss jasmin

2008-12-22 @ 16:30:32
URL: http://mammajasmin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0