Invigning av valvet ikväll:)

Ikväll är det invigning av valvet. ska bli trevligt får jag hoppas blir rätt så lugnt med drickan men det för ju inget. festade ju igår med så nån måtta får det ju vara:P
tack för en trevlig kväll igår Sofie:) roligast va leken men jag fick aldrig det att stanna:P Mkt trevligt folk men många som gilla tjejer:P hehe najs
Funderara på att duscha eller sova en sväng har lite beslutsångest om vad jag ska göra. Ska iaf till sofie vid 7 innan det ska jag och min älskade lilla slenthooora käka pizza:) MUMS

Grattis tony&jenny till er lilla flicka:) längtar tills man får se henne:)<3

image103
Looooooove

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste säga att du blev mkt mkt vacker på den bilden.
Som en modell

2008-02-16 @ 01:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0