Put you in bed

Älskar den låten. Finns ingen så fin.

Idag har jag hanna och holly bestämt oss om en låt till dansen och övat in några steg:P hihi kul kul
Sen gick jag Anna Emilie och Sandra och käka på skaferiet.. muuuums
Har haft en mkt bar dag i skolan idag. Ni är helt underbara min flickor<3

Helgen va helt okej. Fredagen va det lugnt med släkten:) Håkans tatto va den mesigaste jag sett som jag skratta. hehehe
Lördags va jag och slelin på nova och shoppade skor mjukis tröja och benvärmare:) Sen hem mötte målla och handlade mat till kvällen på kvantum. finns det yrare människor på kvantum än vi:) sen gjorde vi taco muuums men löken va sjukt stark. Sen blev den några gals vin och sen KRÄKERS wohoooo hehe fick ett ryck så va dte närmast så ja det va en helt okej kväll. fick va med mina underbara vänner iaf. Men vissa personer är fan helt jävla självupptagna. Kan knappt hälsa eller nåt man blir bara så trött men men är ingen jätte speciell person i mitt liv så varför hänga läpp.
Söndagen va helt kass. Va ju helt jävla slut och min mun gjorde ont.

Idag har jag haft så sjukt ont efter operationen men ja min fitta till tandläkare vill ej kolla på det för han ej gjorde det. för du kan dra åt helvete jag du kan dra åt helvete
Mamma ska iaf ring dom i lund imorgon. pallar ej ha ont mer.

Nu börjar nedräkningen till min födelsedag:D
wiiiiie

Fick kort från Tinna idag gissa om jag blev glad. som jag saknar henne:)<3 Du,jag&E ska ha så sjukt kul när du kommer hem... LOVE


ÄNGLA


Käääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0