Scotch

Fredag kväll igen:) Tiden går så snabbt så man blir helt förvirrad snart är man väl 40 år och har familj förhoppningsvis. Jag och elin tror vi kommer bli som dom i heartbreak hotell haha pinsamt:P men roligt har dom. Fast vi satsar på en glassigare karriär en gynikolog och p-lisa:P hahaha
Ikväll ska jag mysa med slein:) först ska jag äta en underbar middag med familjen.:)
Imorgon är det kalas för mig:) wiiiiie äntligen ska jag få fira min 20års dag på riktigt.. hehehe
Vet inte om jag och tjejerna ska ut sen på kvällen men det lär vi komma under full med hahaha


Tinna ringde innan idag:) sååå glad jag blev va helt sjukt längesen jag hörde hennes röst<3 Fast jag vet ju hon har det bra fast vill ju ha hem henne ändå:)





Vem kan segla för utan vind? Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljas från vännen sin utan att fälla tårar.
Jag kan segla för utan vind! Jag kan ro utan åror.
Men ej skilja från Slelin min utan att fälla tårar<3



Gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0