3 Januari

Har knappt sovit något på hela natten men va fan så är det när man har mkt att tänka på.
Aja vakna klockan 9 när klockan ringde då va dte dags att stiga upp och äta frukost och klä på sig för kl 10 skulle jag va hos bettan och klippa mig:)
Blev super nöjd som vanligt:)
Sen hem och äta och byta om för skulle börja jobba halv ett.
Sen har jag och emelie tramsat oss hela dagen på sandahls:P kul kul men lite lite kunder så det va rätt mkt dötid.
Imorgon börjar jag jobba 12 igen till 18
Sen är det helg och en dags lov sen början skolan igen.
saknar det lite eller saknar dansen som fäääääään.

I helgen ska jag bara slappa. Träffa E imorgon:)<3
måste träffa A innan hon flyttar också den lilla räkan.

Har börjat ett nytt liv. ett sundare liv:)
Eller man kan kalla det ett smalt liv HAHAHA eller vi får se hur det blir med det


Goodbye 3 januari 2008 trevligt att träffa dig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0