Hjärt&lungräddning

Idag har vi haftt hjärt och lungräddning i skolan. puuuh vad det är jobbigt men det va rätt roligt ändå. för alla hade varsin docka.
Igår träna jag tsm med pappa och innan hade jag dansat i en och en halv timme. fatta att man har träningsvärk idag men måste träna idag igen.
Jag och elin har vårat mål att vi måste gå ner 10kg i vikt till sommaren:) fan vad jag längtar tills dess då är det vi som är sommarfrallorna:P
Vi ska ju utomlands och allt.
Har ej hört något från min Tinna men jag hoppas allt är bra.
Jenny ska snart få ut lilla nelley eller hur hon ska stava det:) lääängtar ska bli så kul att se hur hon ser ut:)
Helgen vad händer då?
TRÄNA yes
men vad med?

Trött på att vara ensam.... Trött på idioter till killar... Ja trött på det mesta

Fast inte trött på vännerna


Kommentarer
Postat av: Anna

hehe ! fuck all the boys ;)

2008-01-16 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0