Nattamacka

Just nu sitter jag och nynnar till nattamacka:P en mkt vacker låt av daniel:P
E tränar powerplate som jag också ska göra om en stund:P najs najs
sen ska vi nog bege oss till nova och shoppa lite om det inte börjar blåsa mer.
Ikväll är det trion igen:) myspys blir några glas vin sen till offside.
självklart ska vi sjunga singstar också:P

Igår va vi hos pia och stoj och kollade lets dance sen va vi hos tim sen en runda hos daniel och dom:) mkt trevlig kväll men blev lite sent men men det överlever man..hahahaha

det ska va ost och smör och leverpastaj :P jag vill ha nattamacka hahahaha

E du är min ledstjärna och vän<3
 du är mitt tro mitt hopp min kärlek.
du är som stjärnorna som vindarna som vågorna som
 fåglarna som blommorna på marken.

Kommentarer
Postat av: Ania

Ja den biten lär jag aldrig glömma!! :P

2008-01-26 @ 12:58:53
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Slelin

Jag bara älskar dig sanne kan inte merän att hålla med o säga desamma min ängel

2008-01-26 @ 12:58:58
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0