Wohooo då har man internet igen :P

Hur tjejig är du?

( ) Du har alltid något glittrigt eller rosa på dig.
(x) Du rapar inte bland folk.
(x) Du har minst två par högklackade skor i din garderob.
(x) På datorn skriver du hihi och fniss istället för haha och hehe
(x) Du bär ofta något sött nagellack
( ) På din mobil har du ett sött mobilsmycke.
(x) Om du skulle beskrikva Orlando Bloom skulle det bli "snygg" istället för "smart".
(x) Du använder ofta ord som "typ" och "ew".
(x) Du kan inte gå på stan utan att alltid ha med dig en väska.
( ) Du gör ofta hjärtan ovanför dina i:n.
( ) Varje morgon står du i minst en timme framför speglen och fixar till dig.
(x) I din garderob finns det minst 5 klänningar som du använder.
(x) Du skulle aldrig få för dig att sätta på dig en sunkig träningsoverall.
(x) Din högsta önskan är att bli en rik kändis.
(x) Du hade gärna haft shopping som yrke
( ) Om killen du gillar ler åt dig, så är det första du gör att ringa din kompis och berätta.
(x) Du tycker att du själv är tjock. (Dock lite otränad, som sagt..)
( ) Romantiska filmer och Musikalfilmer är dina favorit genrer.
(x) Du kan inte gå till skolan utan smink.

Ta sedan dina antal rätt ggr 5 så får du fram hur många % det blir.

65% tjejig är jag:P haha

Vilken lycka att mitt internet fungerar igen. Men är lite må sur att alla mina bilder är borta eller ja vi hittar ej dom iaf sen att min iTunes ej fungerar att installera om:( Längtar till Brossan kommer hem för han är så bra på allt sånt:P
Är liksom duktigt trött på några låtar på min ipod nu:)

Har tränat idag och mätt mig så nu ska jag mäta mig igen nästa vecka :) Roligt när man börjar se lite resultat.
Bussresan hem idag va helt sjuk. min älskade Anna va ju helt galen. haha sjöng massa låtar om allt och alla.
Har fått en jätte fin teckning av edholm idag också:) och sen har han tatuerat in en snel hest på mig också fast det gick bort när jag duscha efter träningen:(
Nej nu ska jag lägga min i soffan och mysa med mammi:)


bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

du fick ju 2 tekningar av mig idag, de nämnde du ikke.. en häst + ett lodjur !

2008-01-23 @ 20:55:02
URL: http://www.Analicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0