Hello Tomorrow and goodbay to yesterday

Hihi idag ska jag klippa mig men hur fan då? nu vill jag ha någon najs frilla:P Ska se vad majsan har att erbjuda mig:) ska verkligen bil kul att träffa min gamla klassis idag. va på tok förlängesen.

Mitt liv är väldigt upp&ner just nu. Inget e sig likt och jag har ingen kraft till något. Men ska fan inte lägga mig.


Jag saknar dig så sjukt mkt. Har så mkt jag måste berätta men hur ska jag någonsin kunna säga detta? Hur ska jag någonsin kunna säga det till någon. Det är inte jag men kanske ändå är det det. usch usch usch men denna veckan måste du få veta. bästaste bästa vän jag älskar dig än fast du kanske inte tror det så är jag bara så rädd hur du ska reagera. <3


Kommentarer
Postat av: Ania

Gumman!!! Jag blir ju jätte orolig!! :S

2008-03-18 @ 15:02:34
URL: http://anias.blogg.se
Postat av: Slelin

Älskling du vet att jag älskar dig vad som händer och sker i våra liv

2008-03-19 @ 08:02:59
URL: http://slelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0