Valborg

Hade en super kväll i malmö på valborg:) Kunde inte blir bättre eller jo kanske men det lilla problemet löste sig rätt snabbt. Tur att min älskling är så bra <3
Sofie vad skulle jag gjort utan dig där:) Haha vi gör allt till en fest:) Kvittar om det är sura miner när vi kommer då vänder vi oss bara om och är med varndra och har kul:)

Igår mös jag hela dagen med min älskling:) men jag va nog lite för trött för jag somnade hela tiden:P
Men men oh idag får jag inte träffa dig alls och det gör mi ledsen som faaaan:) Vill ju hinna se din tatuering jue<3<3

Ska snart till jobbet jobbar från 12-19 idag..puuuuh men ja goa pengar:):)

Imorgon ska jag shoppa med mamma till min student. Något tips var mankan finna snygga studentklänningar? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0