Längtan

Oh nu längtar jag som faaaaan till julafton:)
Natha du får inte säga a och sen inte b jag blir ju super nyfiken... ooooh:P

Imorse vaknade jag med världens smärta i halen:( har fått feber under dagen också.. oooh vill inte vara sjuk.
Hoppas jag mår bättre efter jag tagit mig en dusch för vill ju följa med min kära J när hon ska till frisören och förändra sitt utseende:)
får ta en alvedon så kanske det hjälper lite.

Älskar min blogg nu:) den är super fiiiiin

Pratade med Slelin igår:) hihi underbart att få höra din röst va alldeles för längesen jag gjorde det. Snart kommer du heeeeem till oss igen:) LÄNGTAR

Ska söka lite jobb nu. Vill bara hitta något och komma igång och jobba är tråkigt att bara gå hemma hela tiden.
Så vet någon nått ställe dom söker folk säg gärna till:)


NoneNoneNoneNoneNoneNoneNone
ÄLSKLINGAR

Kommentarer
Postat av: jooana

ooohh hoppas du känner dig bättre nu, för jag vill verkligen att du ska följa med idag.



annars vet man aldrig hur fan jag ser ut när jag går därifrån ju ;-) hahahah kanske rakar av allt hahaha ! <3

2008-11-11 @ 16:16:27
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0