FÖRKYLD

Oh hatar denna jävla förkyldning. Bild bara värre och värre. arg arg arg.

Ikväll ska jag köra ut och hälsa på tinna hade jag tänkt:) har ju inte träffat henne sen elin åkte.

Kollade på drama filmen innan ooooh vad jag saknar den tiden. jobbigast va det att se roggan.. söööötunge<3 vi saknar dig verkligen jätte mkt(L)

Slelin min underbaring jag saknar dig såååå. Men det känns jätte bra att veta att du har det bra. Vet du jag är verkligen desperat nu måste ha jobb. har varit med min moster och sett hur det är inom hemtjänsten. hahaha det kunde du väl aldrig tro:)
Jag längtar och längtar tills december när du kommer hem<3<3

Joanna min lilla mongovän<3 vad skulle en bakfylledag vara utan dig?:P ta det nu lugnt med vinet ikväll du vet hur det kan sluta:) <3

Kommentarer
Postat av: jooana

Hahaha ja det var nog första gången jag tog d lugnt med vinet ;-)

2008-10-11 @ 16:38:31
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0