Konstig känsla

Drömde inga roliga drömmar inatt oh bvad arg jag va på dig när jag vaknade. är så rädd att det ska bli sant.
Hur ska man göra så konslor bara försvinner?? Jag okrar inte ha det såhär längre:(


Idag är det ett jätte mega stort grattis till min lilla Rapunsel som fyll 20 år<3 GRATTIS

Tack tack tack tack min fina E! Behövde verkligen prat ut med dig va så jävla skönt men jag har fan bara gått runt och tänkt på att jag måste åka till dig och vill det nu nu nu nu.
Härligt att höra din röst men nu längtar jag som fan tils du kommer hem. Igår insåg jag verkligen hur jävla mkt jag saknar dig! Älskar dig bästaste<3

Kommentarer
Postat av: jooana

Taaack min lilla älskling :-)

2008-10-23 @ 13:02:58
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0