Var är boxen?

Tadaaa det här är jag och min fula blogg:P en pik till joanna haha nej skojade hjärtat

Ikväll ska jag umgås med vännerna blir lite av den goda drickan och massa gott skratt hoppas jag:)

Ringde och skulle fixa med jobb idag så jävla irriterad är jag lönt att ringa om dom ändå bara ska skicka hem en lapp och sen inget mer. ooooh krågor.!!

Rapunsell har du laddat kameran för ikväll ska vi fota:) haha

Slelos jag saknar dig. känns helt konstig du inte ska vara med ikväll. men hoppas du har det bra och ska hitta på något kul ikväll.<3<3

Här får du dig lita att skratta åt:)

Här är jag en ensam aprikos. hela min familj har blivit mos och alla mina grannar som jag va så ofta hoos dom har blivit presade till mos. Familjen blev till juice och grannarna blev mos här sitter jag och lipar så det droppar om min nos jag sjunger bluuuuuuuuuuuues:P

Jag fick den av en tös för några veckorsen hon köpte den någonstans i asien och den säger iko iko tjicketika ohohoh iko iko tjicketika ohoh

guuud oh guuud

Sune vatten tack

poooojkar maaaaat

oh det va klet och mög oh

snooor SPÖKSNOR

Håkan vad gör du?
-äh jag röjer lite

Melita lilla

det är jag som är king artur och det här är mitt svärd


skratta nu högt så jag hör ditt skratt ända till hörby:) (L)(L)


Kommentarer
Postat av: jooana

hahaha ja ja ja ja ja ja ;-) fixar vi serru ! snart ses vi, lägg nu på ett kål innan rapunsel bränner vid kycklingen i ugnen hahaha <3<3

2008-10-17 @ 17:18:56
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0