Dagen som börjar med bokstaven S

Så då va det söndag igen fan vad helgen har gått snabbt. Har bara haft en lugn helg iaf har spenderat den med Rapunzel:) Igår jobbade jag på gästis det va sjukt kul. älskar när där är mkt att göra så tiden bara flyger iväg. Hade 76 gäster under dagen. så det va full gång. hjälpte mest till i disken igår för vi va redan 3 som skulle servera så jag anmälde mig frivilligt att stå i disken med susann :)
När jag väl kom hem va det dags att äta för det hade jag ej hunnit med på hela dagen hade bara fått mig 3 loka men det va så jävla gott.
Fick köra mamma pappa moster och hjalle till festen dom skulle till sen hem satte bilen sen cyklade jag till Rapunzel. det ångrade jag asså att jag lämnade bilen och tog cyklen för fy fan vad kallt det va. så jag och R kollade tv och hade det mys hela kvällen:)

Ska hoppa in i duschen nu sen bege mig till R hade jag tänkt vi ska ha mongosöndag och så blir det en promenad också skulle jag tro:)

Veckan som kommer ska bestå av massa träning och ett jobbmöte:) och självklart ska jag umgås med vännerna


Kommentarer
Postat av: AnnaNordström

vad är det för jobbmöte du ska på gumman ?



<3

2009-04-19 @ 21:27:28
Postat av: AnnaNordström

vad är det för jobbmöte du ska på gumman ?



<3

2009-04-19 @ 21:27:41
Postat av: Anonym

Jag ska jobba som boendestöd i sommar verkar det som:) så det är det jag ska på möte om:)<3

2009-04-20 @ 10:53:33
URL: http://saaane.blogg.se/
Postat av: AnnaNordström

okey:)



vad innebär de då ?

<3

2009-04-21 @ 08:18:22
URL: http://analicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0