Dagens Schema

Idag känns det som jag har en del att fixa. iaf ska jag laga mat till Mamma till hon kommer hem på lunchen. sen så håller jag på och tvättar och städar på mitt rum. Sen måste jhag till apoteket och köpa allergimedicin. sjukt jobbigt det möget ska börja nu. det är nog det enda som är negativt med vår/sommaren. Ska till gymmet också en vända ¨men hade för mig jag såg någon lapp om att där inte va öppet hela dagen men har ju självklart glömt bort när där va stängt.. typiskt mig.
Pratade med joanna om att ut och gå en runda ikväll också så blir nog det med. :)

Nej nu måste jag återgå till mitt städande :P




Kommentarer
Postat av: sofie

svar: ja de undrar jag också :/ jag är för de mesta glad. förutom i skolan ... de är pest! men de gäller att bita i nu till sommarlovet och hoppas på att folk tänker till tills hösten!



jag & sis fyller år på söndag ju, så vi har bjudit hem några av våra närmsta på lite mat & så. sen nästa år blir de brakfest i lokal när vi blir 20. 19 är en så meningslös ålder :D <3

2009-04-16 @ 13:15:22
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: sofie

och tack för ditt grattis <3

2009-04-16 @ 13:15:57
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0