Gald påsk och allt det där


Det va ett tagsen jag skrev nu och ja har inget att skylla på mer än att jag inte haft någon lust. Har legat sjuk nu i några dagar och det suger verkligen. hann jobba en dag sen va det sjukbädden för mig. roligaste är att Rapunzel också blev sjuk samma dag. hahaha Ett täcken på att vi umgås mkt kanske haha
Igår va jag bara hemma hela dagen helt själv för mamma och pappa va på konstrundan när dom väl kom hem startade vi grillen sen kom moster med familj så åt vi super god källsmat.Sen fick vi utan och köra jag och moster, fick ta en runda till stallet och ta in dom galna hästarna. oh vad jag harsaknat stallet. helt sjukt. Det är verkligen terapi för mig att va bland hästarna.

Idag vet jag inte vad som står på schemat men något vill jag göra iaf. Är inte helt frisk men kan ej sitta inne och uggla mer nu. det kliar i mina ben.

 Fortfarande väldigt tankspridd när det gäller dig och ditt märkliga beteende. jag försöker klura ut saker men tror det bara gär mig illa så får väl försöka släppa dig helt nu för vad ska jag göra när du ena stunden vill och nästa är osäker. Är du det redan liksom när det bara handlar om att vi ska ses och se vart det leder så vet i fan om du är värd att lägga ner tid på. för vad händer sen när vi kommit till en punkt då man typ får bestämma om man ska fortsätta ses eller ej. hmm aja du är ett levande ? för mig.


Saknar mina vänner förträffligt mkt<3<3



Kommentarer
Postat av: jooana

och jag saknar dig förträffligt mycket min älskade <3

2009-04-11 @ 18:34:57
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0