Godmorgon

Så där ja då va det måndag morgon nu igen. ska nog inte göra allt för mkt idag är helt slut i kroppen fortfarande. I lördags va det grill/kubb kväll hos joanna med sandra jenny empa och hennes flickvän. Trevligt revligt. Jag och joanna drack lite cider och vin sen kom tinna och lockade verkligen fram våra praty humör:) så det blev att ringa K och höra óm där fanns någon box. sen begav vi oss till hässleholm till ett ställe som heter kings head mkt trevligt. sjukt bra musik så kunde bara dansa av mig hela kvällen:D
kom hem vid 4 och skulle upp vid halv 9 för jag skulle va modell till tinna när hon gjorde sitt slutprov. mkt stolt är jag över dig hjärtat du va fan bäst:) love love
Sen körde vi till Joanna sen blev det hem en runda för min del och duscha sen till joanna igen:) vi lagade mat och kollade på våra söndags progarm:) så ska mina söndag se ut resten av mitt liv hahaha eller vad säager du Rapunzel? <3


Ut och gå ikväll. oh yes
vem vill med?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0