have you ever?

Brännbollsgillet va mkt trevligt men trodde det skulle vara fler med. men men vi hade iaf kul med våra partykläder och alla dricka. orkar ej skriva om hela kvällen nu får bli en annan dag.

Sjukt off och inte alls i form är jag idag. Blir så trött på folk som säger en sak sen inte vill det eller ändrar sig. förstår inte hur jag ska kunna förstå mig på dig. hela tiden skulle det handla om tid och hur mkt är tid är det mer än 4 månader är det verkligen värt besväret då? Varför inte säga nej direkt?

Är hos Rapunzel en runda och muntara upp henne. Finns alltid här för dig<3<3

Kommentarer
Postat av: jooana

jag älskar dig <3

2009-04-06 @ 21:44:31
URL: http://yooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0