Sommar sommar och sol

Har egentligen massor och skriva om gårdagen men orkar verkligen inte göra det nu så får bli lite kort hur dagen sett ut.

Va iaf och tränade med jessi idag. sjukt härligt men fan va sliten jag va. Sen har hjag bara degat i soffan hela dagen:) ska till Rapunzel en runda kväll blir ej så länge eftersom jag ska jobba imorgon. Börjar kl 9 så får komma i säng i tid ikväll. hehe
Snart ska jag ring Tinna och berätta hur min kväll ser ut så hon kan bestämma sig om hon ska komma in om oss innan hon ska vidare.

Fest i morgon men vill jag det? hmm är ju inte alls sugen på att festa inte efter en hård veckas träning. aja vi får väl se vad som händer. och vad  jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0