Söndag 9/8 2009


så då va det sista jobb dagen denna helgen och den har varit väldigt lugn. Har en och en halv timme kvar typ så det känns väl helt okej:)

igår efter jobb la jag mig i trädgården och solade skönt skönt sen kom Rapunzel och höll mig sällskap:) men vid 5 gick solen i moln så då cyklade hon hem och jag hoppade in i duschen så landade jag i soffan och kom inte upp därifrån förrän jag gick in och la mig i sängen för att sova:P haha snacka om sliten.

Idag har jag inget speciellt planerat under dagen mer än ska umgås med tinna när hon slutat jobba. gå en runda och sen bara slappa. är ledig imorgon så satans skönt:)

sen har man bara 4 dagars arbete kvar sen slutar jag:)
ska bli skönt med semester men är rätt härligt att se pengarna rullar in var månad. Men förhoppningsvis kan man få lite jobb då och då:)




Kommentarer
Postat av: Fiffs

jag jobbar torsdag också , sen är jag ledig en hel vecka innan skolan börjar ;)

2009-08-10 @ 15:35:14
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sofie

svar: mjo de gör han ju. men jag tror han gör det bara för att han kan liksom :P tror du inte?

2009-08-13 @ 15:55:58
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0