Allt blir till det bästa tillslut


Har varit med Elin uppe i deras hus och kollat när dom fixade ihop den nya soffan:) jag och elin deltog inte allt för mkt blev mest massa snacka och så fixade jag hennes hår :) jätte söt blev hon. Hem en sväng till hennes mamma så fixade hon till det sista för hon skulle ju på personalfest :)
Följde henne och vicky till bussen sen begav jag mig hemåt.
Blir en lugn kväll med mammsen idag kolla idol och äta något gott. fast helst hade jag velat ha en mongokväll men min älskade rapunzel<3
saknaden efter henne är enorm(L)


Tg en cider med elin innan fatta vad party sugen man blev hahaha sjukt sugen på att dra till ladan och bara dansa loss men är inte rikitig i form i kroppen idag så passar väl bra med en vit helg.

hade fått ett sött sms imorse när jag startade min mobil :) sånt gör dagen mkt bättre :) du är en riktig sötis du hihi


Läste igenom gamla blogg inlägg innan så mkt skit vi har haft för oss mina änglar haha som man skrattar.
Kom och tänka på när jag och joanna är i full gång med vårt trams så säger en av oss är den vid eller vid hahaha  eller med elin
- amen kärring jävel
- men det va ju hildur
- amen jävla hildur

:P



Tur man har sådana underbara vänner som man har.

Tinna sitter och sjunger vi är på gång vi är taggade vi är tända
jag och joanna lägger oss på golvet och asgarvar
Tinna förstår inte vad som är så kul men alla vet ju att låtern går såhär vi är på gång vi är laddade vi är tända hahaha


nej nu ska jag sluta svamla

:D


Kommentarer
Postat av: joanna

hahahah så jävla bra. världens sjukaste är vi fyra :-D fan vad jag är glad att jag har er! <3

2009-12-04 @ 18:01:22
URL: http://yooa.blogg.se/
Postat av: Ania

Det sista kommer jag ihåg. När var det?? :)

2009-12-07 @ 00:05:25
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: Anonym

det sista va hos tinna måse varit i somras. kommer inte ihåg exakt vid vilket tillfälle men vi målade naglarna iaf :P va du med?

2009-12-09 @ 23:43:30
URL: http://saaane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0