GLAD

Igår blev jag värsta bf när jag skulle beställa mina nyårskläder men idag är jag glad  igen för idag va tröjan tillbaka :) hihi så nu är allt fixat. såååååå skönt hoppas nu bara att det passar och ser bra ut.

Gårdagen såg ut så att jag jobbade till klockan 6 sen ute på promenad med sofie och idah sen blev det prat med Rapunzel på msn :) som jag saknar henne och som jag skrattade när hon visade hennes tröja haha du är inte fullt frisk:P <3<3

Elin ringde och typ väckte mig idag:P hon är rolig hon. haha man blir så glad när man vaknar till din ljuva stämma <3


Kanske göterborg på fredag och kolla idol hihi KUL. Bara jag får mina pengar.


Känns as bra att veta vad man ska göra på nyår. Känns som det kommer blir super kul ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0