man väcker en ångest när man släcker en annan


Så då va det onsdag kväll och jag ska snart sova.
har varit en lugn dag på jobb inte allt för många som skulle vaccinera sig inte som igår när det va över 600 puuuh att man va slut i huvudet då.
idag blev det inget promenad för emma va tvungen att åka till sin syster och jag gillar inte att gå själv när det är mörkt. Är sjukt mörkrädd.

Läste i tidningen idag om 11årige viktor som blivit mobbad i skolan en längre tid så han tog livet av sig. Blir så sjukt förbannad när jag hör sån och ju mer jag läste ju värre blev det. Hur kan skolan bara skita i att göra något eller bara göra så han får byta skola. Och BUP som inte hjälpte familjen när dom sökte hjälp till sin son. usch vissa människor är så hemska. Och barnen som mobbade honom måste må skit eftersom det dom gjorde blev en annans död. Och hade dom bara blivit tillsagda hade dom kanske insett att de dom gjorde va fel och gjorde att en annan person mår så dåligt som han gjorde. För det är faktiskt dom vuxnas fel det mest i den här sorliga historian.

Imorgon blir det jobb sen en promenad och förhoppningsvis en liten träffa med tinnisen :) Sen håller denna kvinnan helg :) Gillar verkligen att jobba bara 3 dagar och ha ledigt 4 dröm jobbet :D fast skulle tjänat dubbelt så mkt hehe


Grattis till er mina vänner som fyller år idag :)


Godnatt


Kommentarer
Postat av: Ania

Nej men fy vad hemskt! vart hände detta? Det är ju alldeles fruktansvärt!! ALLA skolor borde ha friends kamrat stödjare så att sånt här inte händer. Helt befängt!! :(

2009-12-11 @ 18:56:58
URL: http://anias.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: ja ellerhur :) haha men den gick bra att dansa till <3

2009-12-14 @ 11:21:44
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0